Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • Time to wake up

  • You know I've enjoyed our time so much together that

  • I'm going to keep a peice of you to remember

  • Well, looks like youre gonna need a good chiropractor

  • Harley, are you ready yet? %&%^$%#%$

  • You've gotta be kidding me? All set pudding. Well it’s about time Harley.

  • Bangs a pa piu piu boom boom boom

  • Deadpool. What? We owned by Disney, it's fine. Ohh, tell us how to reverse the poisoning of the city

  • It's a split formula, I'm afraid youre gonna need to go Harley for that

  • Oh, that sounds like fun, I’ll go get here. No, you watch after the Joker

  • and I'll get Harley. You get distracted too easily

  • Deadpool! What? I was paying attention, huh?

  • Watch him. Don't let him out of sight.

  • I don't get distracted that's a bunch of crap

  • Fine, I’ll be on babysitting duty.

  • Ahahah, come out come out, where ever you are

  • This fight is really close, I think I should vote, there's no way I'm gonna loose to you

  • what? Huh?

  • Oh, for everyone at home watching! hello!

  • I like to skip a rope in double touch

  • You know, shift gears and pop the clutch

  • Cause I'm a Harley girl

  • Oh shit. hahah well well well

  • looks like someone's lucks run out. I make my own luck.

  • jammed! what are the chances?

  • yeah I’m see. oh shocks. hm

  • this is awesome om nom nom

  • yeah make it away hahha get it get it

  • dammit crap, my team losing, gotta go save her, call you later.

  • Oh Domino, NOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooo

  • Okay, pulse check, neck check,

  • tummy check, boobs check. She's alive! She's alive!

  • Oh no. This is your fault.

  • I'm gonna slice you!

  • I mean I'd love to take you out for dinner and show you my big...

  • Chimichanga? Get back here.

  • If you want have done some right you have do it yourself

  • Hey cutie

  • Time to die.

  • Wait.

  • You wanna see a movie?

  • Yeah. What kind a movie?

  • A grindhouse movie

  • oh sweet, I love those kind a movies, cute grindhouse sequence

  • Daedpool and Harley Quinn star in

  • The Laughing Dead

  • Time for some funky fast sword play.

  • little Picaboo, thread the needle, win whammy

  • some mac and cheese, all this baby, in bed

  • Mmm. oh yeah, works every time

  • be gentle with me baby. I'll be gentle

  • I’m delicate like a flower. Just hold still

  • Oh god. Double penetration on the first date. Kinky

  • Merry Christmas you filthy animal!

  • and a happy new year! Whatever have the Macaulay Culkin anyway

  • Hey Deadpool

  • theyre gorgeous

  • Time for some clock fu. Really? Yeah.

  • cock slap

  • well that takes care of her.

  • You ever dance with the devil in the pale moonlight

  • just some tango lessons

  • I hope you sterilize this

  • My tattoo guy used the same needles, theyre really shiny.

  • Are you feeling tipsy? Cause you've been drugged deadpan

  • You look funny. You know dead poop

  • You look beat. How about truce?

  • Oh truce.

  • Common its all you got

  • oh the memories...

  • Even Robin put up more of a fight

  • Common I'm just getting long double chap!

  • I'm gonna need you just focus here if I'm the rhythm

  • Well, this is the final act

  • but don't worry, you're in good hands with Uncle Joker

  • I just friended you on facebook

  • this acid will disintegrate you at molecular level

  • I disagree

  • Hasta la vista, Dead meat

  • Lucky shot

  • ow ow ow ow. You shot me?

  • What you shoot me for? Your big ass had got away

  • plus it was good cover. let's go. Oh, real cute

  • She's a keeper guys. Oh wait up.

Time to wake up

Subtitles and vocabulary

Click the word to look it up Click the word to find further inforamtion about it