Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • ladies.

  • That's the same with you.

  • Don't marry no man.

  • And you don't know what you're getting.

  • Yeah you got to marry that man.

  • You're gonna know what you're getting cause if not you marry him, you don't know you're going to be a bit of housewife and they're on the phone with your girlfriend.

  • Cry, you ain't gonna play this shit girl.

  • Damn it.

  • You have to believe that shit girl, this motherfucker can't do nothing.

  • The best thing about it.

  • What the ceremony girl?

  • Oh Jack, he noodle dick girl.

  • You don't want to go through that?

  • That's why would you, do you tell them man?

  • You grab them, look at it, look at that, they grab it in your hand, look at it.

  • Yeah man, hold it, become the dick, Look at it, look on the head, look on the sides, look up under the ball, look at it and ask questions.

  • What's those two bumps right there?

  • Yeah, mm Uh huh uh huh mhm And I said what's those two bumps on your helmet?

  • But have you tried putting a cure account on that?

  • No you have uh Okay.

  • Okay.

  • Why you gotta boil up under your ball?

  • Oh no, no that is a ball here.

  • Okay that is not a hair bump.

  • That is a boil.

  • Uh huh.

  • Okay hold on, wait all the fuckers?

  • Hold on way.

  • Okay now you got uh a boil?

  • Two balls and two bombs.

  • Uh huh.

  • I ain't gonna be able to tell No and about two uh No, I am not married, known anybody mm no, I'm not going to uh That is too many bumps on one.

  • Dick.

  • Huh?

  • Dick Looks like a crunch bar.

  • I'm sorry.

  • I can't do it.

  • I won't, I just mom.

  • Yeah.

  • Yeah.

  • Yeah.

ladies.

Subtitles and vocabulary

Operation of videos Adjust the video here to display the subtitles

A2 Movieclips dick boil marry ain gonna girl

Martin Lawrence Live (2002) - Pre-Marriage Inspection Scene (6/10) | Movieclips

  • 5 0
    林宜悉 posted on 2021/08/13
Video vocabulary