Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • Now you guys have two choices.

  • You either leave quietly,

  • we take the body,

  • or you stay,

  • we beat the shit out of you,

  • we take the body.

  • Besides, me and Billy found him first.

  • Yeah, Vern told us how you found him.

  • (In high pitch voice) Oh Billy, I wish we never boosted that car.

  • Oh Billy, I think I just turned my Fruit of the Looms into a fudge factory.

  • That's it, your- your ass is grass!

  • Hold it.

  • Ok, Chambers you little faggot.

  • This is your last chance.

  • Whaddya say, kid?

  • Why don't you go home and fuck your mother some more?

  • You're dead.

  • Come on, Chris, let's split.

  • -They're not taking him. -Come on, man, that's crazy.

  • They're not taking him.

  • He's got a knife, man!

  • Ace, come on, man.

  • You're gonna have to kill me, Ace.

  • No problem!

  • [GUNSHOT]

  • You're not taking him.

  • Nobody's taking him.

  • Come on kid, just give me the gun before you take your foot off.

  • You ain't got the sack to shoot a woodchuck.

  • Move Ace.

  • I'll kill you, I swear to god.

  • Come on, Lachance, gimme the gun.

  • You must have at least some of your brother's good sense.

  • Suck my fat one. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • you cheap dime-store hood.

  • What're ya gonna do, shoot us all?

  • No, Ace.

  • Just you.

Now you guys have two choices.

Subtitles and vocabulary

Operation of videos Adjust the video here to display the subtitles

B1 US Movieclips billy gun ya gonna shoot man

You're Not Taking Him - Stand by Me (7/8) Movie CLIP (1986) HD

  • 1290 55
    nanako.kamiya posted on 2021/05/12
Video vocabulary