Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • Private Mario!

  • Reporting for duty sir!

  • Private Luigi!

  • Ready to kick some Koopa Ass!

  • At 0500, Bowser's airships

  • dropped two atomic ba-bombs on Yoshi's Island.

  • Emperor Yoshi has surrendered unconditionally.

  • The Mushroom Kingdom is the last nation standing

  • between Bowser and complete annihilation.

  • Make no mistake men.

  • Most of you will die in this war.

  • But we have a secret weapon more powerful than the whole Koopa Empire.

  • Plungers.

  • Our freedom

  • Oh yeah.

  • Command has seen fit to send you on a special mission.

  • Gear up!

  • Yeah, this sucks.

  • What are you talking about, Luigi?

  • Look at us, the Mario Brothers

  • fixing toilets in the Royal Palace.

  • This is every plumber's dream!

  • It's too bad pops can't see us now.

  • I didn't sign up to plunge toilets, I signed up to kill Koopas!

  • And here we are in the safest place in the Mushroom Kingdom!

  • It's about damn time

  • Tango!

  • Luigi!

  • Mario, you're gonna be OK! It was just a flash bang!

  • Drop the weapon!

  • I said drop the - screw it!

  • Youbastards.

  • Put him in the truck. He's going to the Brothers.

  • What do we do with this one?

  • The Hammer Brothers said they only need one.

  • Waste him!

  • SargeLook out.

  • MarioYou've gotta get out of here.

  • But

  • Forget the toiletsThey got your brother.

  • Luigi? Where?

  • TheHammerBrothers

  • Ugh, gross.

  • Hammer Base

  • Huh?

  • Well, well, look at you two ladies.

  • What, are you gonna give me a manicure?

  • Quiet!

  • Aw, look at the little camera. Isn't that cute?

  • Oops! I'm sorry!

  • What is wrong with you?

  • You're going to pay for that! Shut him up!

  • Did I hit your little - OOF!

  • Alright, alright. I won't kick it over.

  • Ohhh!

  • Would you stop that already!

  • Shut up!

  • Look, they give me the creeps. That's all I'm saying.

  • Watch your mouth soldier, or you'll end up in their next video.

  • Look, I just want to finish this mission and get home.

  • These two ShygirlWell, they weren't so shy if you know what I mean.

  • Take this for a second!

  • Aw come one, I'm ready for my close up!

  • Stop it!

  • Ooh, my meatballs!

  • Stop laughing you idiot.

  • Action.

  • People of the Mushroom Kingdom...

  • for too long we've felt the oppression of your boots upon our backs -

  • BORING! Guys, guys, guys...

  • I don't mean to tell you your business here, but

  • this movie sucks!

  • Quiet!

  • Shutup!

  • Don't use that part.

  • There he is! Get him!

  • Wait wait wait!

  • (fight noises)

  • Who's out there?

  • It's me, Mario - OHH!

  • Luigi?

  • LUIGI!

  • Now you will all witness the fury of Bowser's Army.

  • Guys, guysWhat's my line again?

  • I can still kick your ass with my other leg!

  • Ow!!!

  • Luigi?

  • Game over, plumber.

  • Hold on, Luigi.

  • This man was foolish enough to defy us.

  • Now he will pay the ultimate price.

  • Down with the Mushroom Kingdom.

  • All glory to Bowser!

  • Hey! You picked the wrong plumber, pal.

  • Mario, lookout!

  • Mario, stop messing around.

  • Oohhhh! My meatballs!

  • I got him! I got him, Mario!

  • You get the other one!

  • Yeah, that's right!

  • Come on Luigi. I'm getting you out of here.

  • I was just about to kick their asses.

  • I know you were. Come on, let's go.

  • Luigi, come on!

  • I'm sorry brother. This was a one way ticket for me.

  • What are you talking about?

  • I can't feel

  • I can't feel my balls!

  • I'm not leaving here without you.

  • Now you listen to me! You got to get out of here.

  • I ain't losing a brother today!

  • That makes two of us!

  • Hurry up, Mario. Can't you go any faster?

  • Luigi

  • Um, not so much jiggling. My balls

  • I swear to god, Luigi. I swear to god!

  • (ferocious growls)

  • Careful, Mario. This is Donkey Kong Country.

Private Mario!

Subtitles and vocabulary

Operation of videos Adjust the video here to display the subtitles

B1 luigi mario bowser mushroom plumber kingdom

MARIO WARFARE - Part 2

  • 194 11
    VoiceTube posted on 2013/04/01
Video vocabulary