Int US 300 Folder Collection
After playing the video, you can click or select the word to look it up in the dictionary.
Loading...
Report Subtitle Errors
Gaming week, day 3 b-----es
Minecraft Part 2!
AW HECK YEAAAHH!
You guys have been making fun of me in the comments >:(
Don't think I don't read those saying I don't know how to play game. I don't know how to make minecraft
Yeah, I'm a veteran. Okay, I was born playing Minecraft. I played Minecraft before you were born
Okay :)
Let's grab these :)
Alright, I know there's a new bunch of new features. Why is everyone spinning this is not brit stop
God, you're pissing me off. >:( I can use this claw thing to cut animals, which is what I want to do. Come here kitty :P
Let me cut you kitty. >:)
I swear to god kitty. Let me cut you
Kitty! I didn't hurt the cat. I'm just trying to cut him, ha!
Jesus okay. Maybe I shouldn't run around with a dynamite. So where's my house again? I forgot. that's a turtle!
Oh my go- hey!
Can I ride please? Let me ride that, don't go! ;-;
I love you!
nobody:
Minecraft: Turtles.
Am I right? Alright, I need to get back to my base. Maybe I should steal some decoration. Where's my house?
I forgot where my house. So the goal of this episode is to start a farm and enter
Minecraft and maybe
redecorate the house just a little bit
(Pewd's lovely, and amazing laugh laugh)
A lot of you were saying like my house. I don't kn- WHAT!
33 f-----n iron dude, I'm rich as balls. Dude my bed is epic as well, like this house is nice
I don't- I don't get like why you guys hate it.
(Pewds laughing and incoherently muttering "I don't understand the problem with my "inhale" house" )
Alright, so I know a couple things, right?
I know a couple things I can use this bucket and I can use this sugar cane and wheat
Is it the sugar I use? I don't really know.
Maybe we can plant the eggs. No, wait. What? All right, my dudes. So we want to make one of these a hoe
All right. Let's make a hoe
People have space for all their shii-z right, so we're gonna make a nice little farm I think
so to make a farm you need the hoe.. (Pewds amazing laugh again)
And you hit the top that does not work. What the hell, listen, I spent six hours watching minecraft tutorials. Why is it not working?
Maybe I need to plant the hoe? (yes totally)
What do I do with the hoe? Now I can plant the seed
No, AH
Okay, oh I right-click (Pewds just randomly starts saying, "wooh, woooooh"
Yeah, Aw
You guys thought I wasn't good at Minecraft. Okay. All right, we gotta hurry up. We gotta hurry up put the, put the seeds
Put the seeds bii-. O h
God, did you hear that?
PLANT!
Plant god, damn it. Is that all the seeds I have? How do I get seeds? Okay. It's night time
Let's have a sleepy time. I sleep with my wheat
All right, a new day a new life to live. Now. Let's look at my plant. Look how much they grow dude. Holy cow!
Yeah, yeah. Yeah. Yeah
All right, this is going really really good
Why is he not growing? Oh, I know. I-- life hack life hack
Okay
so you can take bet you kids didn't know this you can take bone and make it into bone meat and
Then you grab the bone meat and then you put the bone meat over the over there
This is like a pro tip. A lot of people don't know how to do this
You do that it grows quicker
It's whatever. So now we have more seed
Which we can plant hoes (totally)
Okay, this is pretty epic. Dude. We're make whoa
How does bones work dude
Da Da Da Da Da Daa Dah Daa Dah Da
Okay. All right. We have a pretty epic thing. So now what you can do, I figured this out all by myself
Why do I hear zombies in my house? "Inhales"
Okay...
OH MY GOD!
I figured out all by myself how to make a fence gate, god damn, I'm smart, dude, how do I make the planks?
Ok, so now we build-- we build a gate right?
Outside our house see, I know how to play Minecraft ya kids, ya absolute children
Okay
Okay. Oh
Okay, it's not perfect
But it works god damn it, now
What we can do is we can start taking people hostages. Ah
What is that sound?
Hello!
Why minecraft spook me? All right horse!
(Pewds kisses the air)
Hey horse
(Pewds kisses the air again)
You want some of this? you want some of this wheat? Come here
(Pewds kisses the air, yet again)
Come here. What the hell listen, I got wheat ma-yan. Take it what the freak?
What are horses like in Minecraft, useless. you're useless, can he stop spinning, come here
Okay, now will you come I fed him wheat
My come here. I swear to God I will murder you
Come here
Alright
Alright it's gotta be like that sometimes it got to be like that too bad. I alright chicken then this chicken like this
Hey chicken
Yeah, yeah. Yeah, you like this. Oh, yeah, you like this? Oh, yeah, come here chicken
Come on, chicken, eat it eat it. He doesn't eat it. Alright you live today. There's no animals. I murdered them all
Yes
Yeah, yeah you like thishh yeah-yeah, come on, come-on yeah X7 come on, come on
Follow me my fellow nine-year-olds. That's right. Follow me (Pewds lovely laugh again) This is so awesome! ye-- it's working!
You're gonna live safe with Papa boots
In Papa Boot's house
Come on, keep following. Oh, yeah. Aye! great, son of a snake. Come here
Okay, we're almost there
We're almost there buddies my friends. You're better friends than anyone I met in this game. Alright
Just uh, god dammit. God dammit. You came this way. Alright coming. Alright, and then you go. Come on
Come in Nick
One at a time. You dummies come in. Please come in
Come on
It's getting dark. Okay? Okay, that's true. That's true. Come on
Come on squeeze in squeeze in next one for the love of God get in
please
It's getting dark, oh now you don't want to go come here
Go in I'm gonna murder one of you come in. Thank you. Yes, yes. Yes. Yes close the gate. Oh
NOO! Oh, oh
Thought I murdered him what happened to you. Why are you naked? Oh
My god I can cut you
How
How you make baby? This is crazy. This is crazy. Oh god the baby escape
Baby, can you?
now stop leaving
Baby come back baby, baby. There's zombies baby. I'm serious, baby sheep
Alright well bye then see if I care I don't want to kill a child
Alright fine, baby. You can sleep with me tonight. I'm literally see
vegans
See what I did Peter. I saved the life today. I
Saved a goddamn life. What do you do? God, they're annoying. Alright new day. Let's sleep.. Alright we got our lamp
We got our epic farm everything looks great. Thank you very much. Let's go out on more adventures. Okay
It's adventure time. Come on grab your friends
Don't have any to play Minecraft with this is so sad
See there's sounds over there and I want to explore where that's coming from because I don't want no zombie farm in my house
Whoa, it's a wide chest. It's even bigger
All right gamers
Yeah, it's time. It's definitely something here
Something real spook is happening here, and I'm not afraid to explore it. Oh
My god, oh my god. Oh my god. There's so many
Double kill triple kill epic gamer. Whoa, look at this cave. It's so massive. I
Got a diamond pickaxe so I can just mine for it ever bro what it keeps going down
What?
Okay, guys, this is epic minecraft adventure. Oh, you scared me Betty
Sorry, you have to die as a prize Oh
too tiny to
tiny
tiny
That's right you then we're going for more diamonds I want to fold diamond armor
Very mean my diamond minecraft up pickaxe
Dammit now, I keep finding material, but I don't need but I feel like I have to farm it. This is
All right, let's explore
There's too much. Oh Jesus
Jesus Christ
Let's scare my balls. Ooh
All right. We're laughs god damn it
Who said mine cried isn't terrifying Here I am minding my own business
Dude look how my diamond pick is barely move dude diamond pickaxe for
Life brah for life. We got to get more. We got to get more be careful. Don't think I need this much higher
But I just accidentally dig up in my own house
God dammit. Alright, I got a I got a shiryu. We need more of my diamonds. God dammit. That's all I want Oh
What is down there hello
What is this nun Nico day
Whoa
Whoa, whoa
Not like this not like this
Don't shoot don't shoot don't shoot don't shoot. Oh he fell for the old don't shoot string. Oh god, they're everywhere
What is this place
My god, it's so mysterious. I found the new hidden cave thing
That's awesome. Okay. I remember now you can make a shield in Minecraft how to make shield in Minecraft
I'll have iron on me god damn it. I don't have iron on me. I can make some
My god, I'm scared this music doesn't fit at all
Does that mean there's been people here before me
There's I'm not the first one. Okay, we have iron I
Can make a shield now. I know how to make shield. I know in my head
You just make a Y and then you put the PP in the middle shield mother free-cos
All right, and then you put the shield. All right, we're ready for some epic minecraft adventures now
All right, let's find some goddamn gold because what?
Huh, well, this sounds coming from whoa, this is epic. Ah
Let's shoot don't shoot I am oh
They're shooting each other
Dude we haven't found diamond yet. Come on
This place is insane, dude. Oh, it's the baby zombie freak off. I
Don't want to kill a child. I
Will kill a child I will kill a child
I don't have time for children don't waste my time. This place is insane. Dude. There's another chest there who built this place and why?
Ah
That's what I thought Wow
Haha so much lava, there's so much epicness love it stop
Alright, let's build a bridge
Right my diamonds and I don't know what any of this is
But I got some goddamn melon seeds Oh you shift click and it just oh my god. That is so much easier Oh,
God thank you
Everywhere
Ha ha what do you know my song? Oh god. No. Oh
This bed oh this bed, oh, this is bad I'm dying I'm dying. I'm dying. I'm dying to eat. Oh
My god, did you see that? Whoa, what is this ha
Oh
This is bad, oh this is it froze. Oh god, I'm making a hole
No one hurts the whole man
Okay, I'm in my hole I don't want to lose my diamond stuff dude look how much stuff I have I can't die they're Poisson
Huh? No
That's too many
Full strength full strenght whole stretch
Full strap pull straight pull straight. Oh
Jesus okay, ah liberals
I'm not leaving until we get the diamonds. That's why I came here. Whoa. Look at the heavens epic
Jesus oh god
Yeah, found you
They dropped from the ceiling, babe
Okay, that was an epic adventure but I dare no more we have too much precious item we have to return see
Remember
Okay, we weren't too bad I
Just got to figure out where the hell I am. Oh my god
Here we are
Dude, look at my crops, dude. How are my sheeps doing? Okay, very nice
All right. Now we can make melon, right? Can we?
Did we're gonna make melon. All right beetroot. Can I plant? Oh my god, dude this
All right. Some would say that my house is not the best looking house. I get it
Maybe I should redecorate it a little bit just a little bit. I don't care if it's dark. I'm gonna farm
minecraft all day
all day
Son all you want some Oh God
Alright, so here we'll do the beetroot
There we'll do the pumpkin melon
Oh
My god is my stuff still there. Okay, they are oh
God damn it
It came out of nowhere, dude. Oh, thank god. What are you doing to the Sheep you
All right. It's time to sleep. Don't be greedy Felix. Oh, what a day dude. I'm making such sick progress, except that one time
I died. All right, dude. Look how much they've grown dude. All right time to spice up the house
Just a little bit just a little bit. Make it a little nicer fine. All right, you guys want a cozy ass house?
I'll deliver I'll deliver the coach Diaz house you've ever coast inside to rebuild. We must first destroy
It pains me to do this. Does it put so much effort into it? All right. Don't escape now god damn it
All right, I'll deal with them later this is not your house mr. Sheep
Okay, first we must lay foundation of the house
Make sure it's good. What the hell is happening over there?
What the hell is that
Excuse me
I'm building a new house over here
What are they doing? All right, we're building a goddamn house
One two three. Okay, that's nice. Dude. This house is gonna be so goddamn tight all you Minecraft haters
Are gonna be so sorry. This is the video series that will convert more people to Minecraft than ever in history
Notch will come back from his grave
Just to thank me. Thank
You
exam
For saving minecraft not just for saving minecraft but for saving humanity
You don't even know what plans I have for this helps i'm cry abla I need to make stairs
Lots and lots of stairs. It's taking a lot more time than I thought to decorate the house
And I think I'm going crazy
Just a little bit just a little bit
Okay, it's getting there it's gonna be a bit guys what the hell is this voice
our cactus growing
Melon, this you're in through my house
Yeah. Oh
My god, you got it. Stop. We got a house spider everyone. Thank you. Well, there's my sheep. That is stable. Good work. Oh
Yeah, that's cute
Ah not in my house god damnit it was waiting for me. Oh
My god, dude, I've been building this fucking house
I can't
Stall right. I'm going to sleep. Goodnight. I haven't had time to put the ceiling but we'll do that in the next episode
smash like subscribe gaming week
What you never played super simulator
You know, it's fun, right?
I'm not supposed to give my opinion but give it a try and then you can tell me if it's good or not
Not convinced yet. Okay. I'll cut you a deal
The game is available for free and that's a great price
    You must  Log in  to get the function.
Tip: Click on the article or the word in the subtitle to get translation quickly!

Loading…

Im actually having... FUN? In MINECRAFT (hacked) - Part 2

300 Folder Collection
鄭志鴻 published on July 17, 2019
More Recommended Videos
  1. 1. Search word

    Select word on the caption to look it up in the dictionary!

  2. 2. Repeat single sentence

    Repeat the same sentence to enhance listening ability

  3. 3. Shortcut

    Shortcut!

  4. 4. Close caption

    Close the English caption

  5. 5. Embed

    Embed the video to your blog

  6. 6. Unfold

    Hide right panel

  1. Listening Quiz

    Listening Quiz!

  1. Click to open your notebook

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔