Basic Other 1072 Folder Collection
After playing the video, you can click or select the word to look it up in the dictionary.
Loading...
Report Subtitle Errors
Gary~(a taiwan rov youtuber, good friend of sirenia)
i miss you so much
oh shit
Wrong call, i am calling your boyfriend
Kola(Gary's girlfreiend): why do you call me lol
I am sorry wrong callஇдஇ
Kola: Idiot lol
fuck why did i call Kola
i accidentally switch their namesஇдஇ
Raz solo lane
watch and learn
let me go to the toilet first
(39 played rounds, 46% win rate)
Gary: I think we already lose
Gary: no one have seen he played mage before...
Gary: Sirenia's Raz is shit
(laughs)
Gary: lets see how many times will he miss his fireball
Sirenia: Yo man~
Gary: yoyoyo lets get this shit going
Sirenia: what did you just say? people in my chat room are spamming
Gary: i say we have to trust sirenia's Raz(・ω´・ )
Sirenia: i only have 46% win rate lmao
(screams)i am so stronggg
Gary: i don't care about my rank already(・ω´・ )
Sirenia: who say my Raz sucks?
You guys are doomed
Gotta punch some enemies into the ground(・ω´・ )
Sirenia: wait why did i bring(teleport? idk the name)?
Sirenia:I feel so good right now
Gary: do you actually win against max?
Sirenia: of course
Sirenia: I play Raz like Superman
Sirenia: he is almost dying bro
Gary: wow you are so strong man(・ω´・ )
Sirenia: take the kill
Sirenia: who just say my raz sucks huh?
Gary: i told you guys already, you have to trust him
Sirenia: Gary's Tulen is real shit
(Gary got a kill)
Sirenia: Lets kick some ass
bro i am not lying
(dies and screams)
Sirenia: It doesn't go as i think
I thought i was Hanzo
Sirenia: I am so skillful at punching
That joker is nothing in my eyes
Wtf this dragon
Gary: they are coming
(miss punches)
(screams)
Sirenia: lmao i miss it all
Sirenia: is it because i don't have the skin?
Gary: gogogogo
(miss x1)
(miss x2)
(miss x3)
(screams)
(miss x4)
(miss x5)
(miss x6)
(miss x7)
Sirenia: i can't even hit a minion
Sirenia: At least i scared them
(miss x8)
Sirenia: i can't even hit that monkey...
(miss x9)
(miss x10)
Sirenia: not even a bird...
Right into the eye(miss x11)
(miss x12)
(miss x13)
Gary: (finally got a hit phew)
Sirenia: give me one more!
Sirenia: one more!
Gary: why suddenly so strong
(accidentally kills)
Sirenia: bro you can do this
Sirenia: i didn't even use my (teleport)
Suddenly realize lmao
Sirenia: 15% damage is this normal?
Gary: those air punches are not counted
Sirenia: at least we win
Legend of air punches(・ω´・ )
    You must  Log in  to get the function.
Tip: Click on the article or the word in the subtitle to get translation quickly!

Loading…

SMG Sirenia

1072 Folder Collection
Amy.Lin published on February 25, 2019
More Recommended Videos
  1. 1. Search word

    Select word on the caption to look it up in the dictionary!

  2. 2. Repeat single sentence

    Repeat the same sentence to enhance listening ability

  3. 3. Shortcut

    Shortcut!

  4. 4. Close caption

    Close the English caption

  5. 5. Embed

    Embed the video to your blog

  6. 6. Unfold

    Hide right panel

  1. Listening Quiz

    Listening Quiz!

  1. Click to open your notebook

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔