Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • ( CHEERS AND APPLAUSE ) THANK YOU SO MUCH FOR HELPING

  • ME GET TO WORK.

  • THE TRAFFIC IS SO BAD TODAY.

  • I REALLY APPRECIATE IT.

  • >> OH NO WORRIES.

  • >> James: I DON'T KNOW WHAT I'VE DONE IF YOU WEREN'T HERE.

  • I DON'T KNOW WHAT I WOULD HAVE DONE.

  • >> THAT'S WHAT I'M HERE FOR, MAN.

  • >> James: DO YOU MIND IF WE LISTEN TO MUSIC?

  • WOULD THAT BE OK?

  • >> I LOVE MUSIC.

  • >> James: LET'S SEE WHAT IS ON THE RADIO.

  • OH, YEAH DON'T NEED PERMISSION

  • MADE MY DECISION TO TEST MY LIMITS

  • ♪ 'CAUSE IT'S MY BUSINESS GOD AS MY WITNESS

  • START WHAT I FINISHED DON'T NEED NO HOLD UP

  • ♪ ♪ ♪ SOMETHIN' 'BOUT YOU MAKES ME

  • FEEL LIKE A DANGEROUS WOMAN SOMETHIN' 'BOUT

  • SOMETHIN' 'BOUT SOMETHIN' 'BOUT YOU

  • MAKES ME WANNA DO THINGS THAT I SHOULDN'T

  • SOMETHIN' 'BOUT SOMETHIN' 'BOUT

  • SOMETHIN' 'BOUT NOTHING TO PROVE

  • ALL GIRLS WANNA BE LIKE THAT

  • BAD GIRLS UNDERNEATH, LIKE THAT

  • SOMETHIN' 'BOUTSOMETHIN' 'BOUT YOU

  • MAKES ME FEEL LIKE ♪ A DANGEROUS WOMAN

  • SOMETHIN' 'BOUTSOMETHIN' 'BOUT

  • SOMETHIN' 'BOUT YOUMAKES ME WANNA DO

  • ♪ ♪ ♪ SOMETHIN' 'BOUT

  • SOMETHIN' 'BOUTSOMETHIN' 'BOUT YOU

  • ALL GIRLS WANNA BE LIKE THATBAD GIRLS

  • UNDERNEATH LIKE THATYOU KNOW HOW I'M

  • FEELING INSIDESOMETHIN' 'BOUT

  • SOMETHIN' 'BOUT ( CHEERS AND APPLAUSE )

  • >> James: YOU KNOW, YOU JUST HAD YOUR 25TH BIRTHDAY.

  • >> YES.

  • >> James: I HEARD YOU HAD BIG PARTIES WHEN YOU WERE YOUNGER.

  • >> THEY WERE SO EMBARRASSING.

  • >> James: WHY?

  • >> THE THEME OF MY BIRTHDAY PARTY WHEN I WAS 2 YEARS OLD WAS

  • "JAWS".

  • >> James: WHAT?

  • WHEN YOU WERE TWO?

  • >> YEAH, THAT WAS MY FAVORITE MOVIE.

  • NO KIDS CAME.

  • THEY CAME AND LEFT.

  • >> James: I'M SCARED TO WATCH "JAWS" NOW LET ALONE IF I WAS 2

  • YEARS OLD.

  • >> IT'S WEIRD IN THERE.

  • IT'S WEIRD IN THERE.

  • >> James: KIDS WOULD COME TO YOUR BIRTHDAY PARTY.

  • WHAT'S THE THEME?

  • OH, YOU KNOW, THE SHARKS THAT EATS PEOPLE.

  • MY ONLY BIRTHDAY PARTY, I HAD AN 'N SYNC BIRTHDAY PARTY.

  • >> SICK.

  • >> James: IT WAS A BIG PARTY.

  • WHAT CAN I SAY?

  • YOU'RE ONLY 35 ONCE.

  • >> [ LAUGHTER ] THAT WAS GOOD.

  • ♪ I'VE BEEN HERE ALL NIGHT ARIANA

  • ♪ I'VE BEEN HERE ALL DAYAND BOY, GOT ME WALKIN'

  • SIDE TO SIDE 'CAUSE I'VE BEEN

  • HERE ALL NIGHT I'VE BEEN HERE ALL DAY

  • AND BOY, GOT ME WALKIN' SIDE TO SIDE

  • ♪ 'CAUSE TONIGHT I'M MAKING DEALS WITH THE DEVIL

  • AND I KNOW IT'S GONNA GET ME IN TROUBLE

  • JUST AS LONG AS YOU KNOW YOU GOT ME

  • THESE FRIENDS KEEP TALKIN' WAY TOO MUCH

  • SAY I SHOULD GIVE YOU UP CAN'T HEAR THEM NO

  • ♪ 'CAUSE I'VE BEEN HERE ALL NIGHT

  • ( CHEERS AND APPLAUSE ) ♪ I'VE BEEN HERE ALL DAY

  • AND BOY, GOT ME WALKIN' ♪ SIDE TO SIDE, SIDE TO SIDE

  • WITH THE FRESH TYPE OF FLOW WRIST ICICLE, RIDE BICYCLE

  • COME TRUE, YO GET YOU THIS TYPE

  • ♪ ♪ ♪ ( CHEERS AND APPLAUSE )

  • >> James: YOU'VE GOT I THINK ONE OF THE BEST VOICES.

  • HOW DO I DO IT?

  • >> [ SINGING ]

  • >> James: [ REPEATING ]

  • YOU CAN'T EVEN LIE!

  • YOU COULDN'T EVEN LIE.

  • ALL YOU WENT IS LIKE, UH-HUH.

  • THAT'S EXACTLY IT.

  • DIDN'T YOU -- DIDN'T YOU -- YOU PRACTICED BEING ABLE TO DO THAT

  • BY LISTENING TO, LIKE, BEYONCE AND DESTINY'S CHILD, RIGHT?

  • >> UH-HUH.

  • YEAH.

  • >> James: IS THAT WHAT YOU DID?

  • OVER AND OVER AND OVER.

  • >> WHITNEY AND DESTINY'S CHILD AND MARIAH.

  • TOOK ME A MINUTE TO FIND MY OWN SOUND.

  • I WAS SINGING THEIR SONGS SO MUCH GROWING UP.

  • >> James: WHAT'S A CELINE DION RUN?

  • WHAT'S THAT?

  • >> [ IN AN ACCENT ]

  • THANK YOU.

  • I WANTED TO TAKE A MOMENT TONIGHT TO THANK YOU ALL FOR

  • BEING HERE.

  • THANK YOU FORGIVING -- FOR GIVING US A CHANCE TO

  • PERFORM FOR YOU.

  • THANK YOU.

  • [ SINGING LIKE CELINE DION ] ♪ ♪ ♪

  • IT'S SO HARD TO BELIEVE BUT IT'S ALL COMING BACK TO ME

  • >> James: OH MY GOD!

  • IT'S LIKE SHE'S IN THE CAR!

  • YOU, YOU LOVE IT HOW I MOVE YOU

  • YOU LOVE IT HOW I TOUCH YOU

  • MY ONE, WHEN ALL IS SAID AND DONE

  • YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMAN AND I, I FEEL IT

  • ♪ I'LL TELL YOU ALL THE THINGS YOU SHOULD KNOW

  • SO, BABY, TAKE MY HAND SAVE YOUR SOUL

  • WE CAN MAKE IT LAST TAKE IT SLOW, HMM

  • AND I CAN TELL THAT YOU KNOW I KNOW HOW I WANT IT

  • BUT YOU DIFFERENT FROM THE REST

  • ♪ ♪ ♪ ( CHEERS AND APPLAUSE )

  • YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMANWHEN ALL IS SAID AND DONE

  • YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMAN GOD IS A WOMAN

  • ♪ ♪ ♪ YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMAN

  • YEAH, YEAHGOD IS A WOMAN, YEAH

  • WHEN ALL IS SAID AND DONE YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMAN

  • YOU'LL BELIEVE GOD GOD IS A WOMAN

  • ( CHEERS AND APPLAUSE ) ♪ OH, YEAH

  • GOD IS A WOMAN, YEAHIT LINGERS WHEN WE'RE DONE

  • YOU'LL BELIEVE GOD IS A WOMAN ♪ >> James: SO YOU'VE BEEN IN

  • THE PUBLIC EYE FOR SO LONG, WHAT'S THE STRANGEST OR WEIRDEST

  • THING YOU'VE EVER READ ABOUT YOURSELF THAT YOU'RE LIKE, THAT

  • JUST ISN'T TRUE?

  • >> TONS OF PREGNANCY STUFF.

  • PEOPLE REALLY WANT ME TO BE PREGNANT.

  • >> James: THEY'RE REALLY EXCITED ABOUT YOU BEING

  • PREGNANT?

  • >> THEY WANT IT.

  • THEY WANT IT SO BAD.

  • EVERY OTHER WEEK, THERE'S A PREGNANCY THING.

  • >> James: I READ A THING YOU INSIST TO BE CARRIED BY YOUR

  • SECURITY GUARD.

  • >> THERE'S A PICTURE OF ME BEING CARRIED BY MY TOUR MANAGER.

  • I HAD TO START A VIDEO IN POINTE SHOES.

  • MY TOES WERE BLEEDING.

  • I WAS IN PAIN.

  • I WAS LIKE, OH, LIKE, CUTE, THANK YOU FOR, LIKE, WHATEVER.

  • >> James: THAT ISN'T TRUE?

  • YOU DON'T GET CARRIED ANYWHERE?

  • >> NO!

  • NO!

  • THAT'S SO STUPID!

  • >> James: I DON'T KNOW!

  • IF I WAS YOU , IF I COULD FIND SOMEONE WHO COULD LEGITIMATELY

  • CARRY ME, I WOULD BE CARRIED ON A THRONE BY FOUR GUYS IN TOGAS,

  • JUST LIKE -- AND I COULD JUST LIKE -- I WOULD JUST WAVE TO

  • PEOPLE LIKE THIS AS I DRIVE DOWN THE ROAD.

  • >> I'M EMPTY.

  • MY STOMACH IS EMPTY.

  • >> James: WANT TO GET SOME FOOD?

  • >> IS THERE A LITTLE BAR THAT WE CAN GET SOMETHING?

  • >> James: THERE WILL BE FOR SURE.

  • WE CAN GRAB YOU SOMETHING RIGHT HERE.

  • OK.

  • HERE WE GO.

  • >> HELLO, I'M ARIANA GRANDE.

  • I MUST BE CARRIED.

  • >> James: WHAT DO YOU WANT TO EAT?

  • >> CAN I PLEASE HAVE A SOY LATTE.

  • >> James: WHAT SIZE WOULD YOU LIKE?

  • >> I'M GOING TO GET A GRANDE.

  • THANK YOU.

  • DID YOU KNOW I DEMAND TO BE CARRIED EVERYWHERE?

  • JAMES, THESE ARE ALL TRUE STORIES.

  • >> IF YOU SEE ME ANYWHERE, IT'S BECAUSE I DIDN'T WALK THERE

  • MYSELF.

  • I PROMISE.

  • BYE!

  • >> James: ANYTHING ELSE YOU NEED BEFORE WE GET BACK IN THE

  • CAR?

  • >> NO, THANK YOU.

  • I'M GOOD.

  • >> James: OK.

  • >> THANK YOU.