Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • - Hey, what's up guys, Keaton here.

  • So, right in front of me I have two iPhone 7 Pluses.

  • Now, look closely, and let me know in the comments:

  • Do you think phone number one is real or fake?

  • Or, phone number two is real or fake?

  • Let me know in the comments right now,

  • and I'm gonna tell you how to spot a fake.

  • All right, so if you guys guessed phone number two,

  • drop a like on this video,

  • because this is the real iPhone 7 Plus, but, basically,

  • you can't buy the iPhone 7 Plus at the Apple Store.

  • So, I was personally forced to go to Craigslist

  • and pay, like, so much money, just to get one.

  • So, you might experience some fakes on Craigslist,

  • like this one, but just looking at the boxes,

  • these are so identical, this fake goes for $156,

  • if you guys want to check it out, links below.

  • And, yeah, we're just gonna kind of compare

  • the differences between the real one and the fake one,

  • because, honestly guys, chances are you're probably

  • gonna encounter a fake, sooner rather than later.

  • All right, so, honestly, phones used to not be this close.

  • You could totally tell they were fake,

  • but just looking at the box here...

  • Hang on, I'm gonna jumble it around.

  • Which one's real and which one's fake?

  • Is it phone number one, phone number two?

  • Which one could it be, hmm, hmm, hmm?

  • All right, well, it's phone number two.

  • You used to not be able to tell, that is a tongue twister,

  • You used to not be able to tell

  • which one's real, which one's fake.

  • This is so close,

  • the bottom here, the Apple logo.

  • All right, this is a dead giveaway, if it says 'seven',

  • you know it, and there's like this new font.

  • Look at this, and the back is, all right, the back is...

  • It's a giveaway because this is in Chinese,

  • this is in English, and the label's slanted, so, yeah.

  • That's a thing.

  • One's $156, one's $769, so let's open up the,

  • well, let's open up the fake one first.

  • Got our knife; my mother never let me play with knives,

  • now that I'm a big-boy, I can do whatever I want.

  • So, one thing you'll notice is

  • if you have to cut plastic, it's a fake.

  • This one just has a pull-tab, so, be careful of that.

  • Okay, and the box is already beat-up.

  • If you're busing something that's already beat-up,

  • like on the boxes and stuff,

  • you'd better be getting a damn good deal.

  • Like, seriously, guys.

  • The phone came out four days ago, or like five days ago.

  • Okay, so let's open up the real one now.

  • Oh, that noise, I like that noise.

  • If you guys like that noise, let me know in the comments.

  • I don't know, maybe it's just me, it could just be me.

  • Come on, any day now.

  • Well, you guys tried.

  • This one comes like this,

  • okay, we'll open up the iPhone one.

  • It just glides off there like butter.

  • And then, we have like a manual in front.

  • Okay, a'ight, a'ight.

  • Cool, so, the fake one here

  • comes in like this pla-- woah!

  • Yo, this is...

  • Wow.

  • Okay, there's a fat amount of plastic on there.

  • All right, wow,

  • and then there's a built-in screen protector.

  • If your phone has a built-in screen protector,

  • just be careful.

  • Get that off my phone, I don't want that, all right.

  • We got 'designed by Apple in California.'

  • This is beat-up, and not the right size--

  • Oh my, no way!

  • No way!

  • What the hell is this?!

  • Oh my God!

  • Yo!

  • What is this?!

  • Is this like a wanna-be AirPod?

  • All right, I gotta check this out.

  • Oh my God, what the hell is this?

  • Huh, does it fit?

  • Yeah, it fits.

  • Your girl would know.

  • So, that is interesting, if your phones come with this,

  • you know you're not getting a real one.

  • You got a lightning cable,

  • and then this foo-gay-zee charging whatever, awesome.

  • So, this is a real one.

  • Or, this is the fake one, let's look at the real one, now.

  • You got stuff, Apple stickers.

  • Do you get Apple stickers in this one?

  • Don't let me down, do you even get the Apple stickers?

  • No Apple stickers, you suck.

  • Real phone.

  • Yo.

  • You tell me right now which one you think is real,

  • which one you think is fake.

  • That looks identical, if you ask me.

  • And then you get the lightning ear-pods,

  • not as exciting as this little doodad thing here.

  • Oh my God, I love this thing.

  • Adapter, cord, all that, cool.

  • All right, so, before we turn them on, looking at the back,

  • if your phone has FCC markings,

  • like these markings right here, it's probably fake,

  • at least in the U.S.

  • Oh, wow, dude, this thing is so close to,

  • like, this is legit, all right.

  • Ready to turn them on?

  • This one's darker, and this is the real one.

  • The fake one's a lot brighter.

  • This one looks a little bit better,

  • but this one's not far off, interesting.

  • This is the best fake I've ever seen in my life.

  • So, this powers up quicker.

  • This should say something about Android soon.

  • Oh my God, I can not believe the,

  • so this one just goes right into it.

  • All right, slide to unlock.

  • That's not bad.

  • That isn't bad, that just went right into it.

  • So, there's no set-up on this one,

  • this, I gotta set up.

  • One eternity later.

  • All right, so I'm back,

  • and can you tell which one's real and which one's fake?

  • Let me know in the comments right now.

  • Seriously, I'm just gonna keep quizzing you,

  • because you're gonna slip up once.

  • This is the best fake iPhone I have ever seen in my life.

  • Even better than that 'I got the iPhone 7 early' one.

  • Like, I'm shocked.

  • So, there are a few dead giveaways here in case, you know,

  • you're buying a phone or you're trying to spot a fake.

  • One is the font, so you can see right by the calendar there,

  • that's the fake one.

  • Says '20th' like really fat, this one's super thin.

  • This home button here, or this home-like icon,

  • should say 'home', it says 'family' here.

  • Safari messages, those look pretty good.

  • Oh, the home button is a big deal,

  • so there's a new home button on the brand new 7 Plus.

  • You can't actually click it,

  • but you can feel there's a clicking motion.

  • This one...

  • (loud clicking)

  • you can legit hear, where as this one...

  • (soft clicking)

  • you can't, so that's a dead giveaway.

  • If there are any pre-loaded apps on your phone,

  • you shouldn't have WhatsApp, Facebook, and Twitter.

  • I know, I just pointed at the wrong ones there.

  • You shouldn't have those pre-installed, so,

  • that's definitely a dead giveaway.

  • Let's see how the camera looks, I'm always curious.

  • So the camera in the new 7 Plus has this focus feature.

  • If you don't see the '1x' button here on your phone,

  • it's probably fake.

  • The camera doesn't look bad, but it's kind of laggy.

  • Here, let's put this one down.

  • You can kind of see it's a little laggy, interesting.

  • Like, they did a pretty good job at cloning it.

  • Yeah, there should be a flip button here,

  • on iOS 10, there's not, so, yeah, those are a few giveaways.

  • It's not as spaced out, okay,

  • like, I could go all day pointing out

  • the real parts of this phone and the fake ones.

  • But, honestly, this is the best fake I've ever seen,

  • and for like $156, hell yeah!