Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • already, the temperature has reached a massive 92 degrees as this unprecedented heat wave continues.

  • Clear skies, low humidity and a light breeze coming in from the west.

  • And as a special bonus just for you, we have a pollen count.

  • She's on fire this morning.

  • Yeah, Too bad they don't give a means for the weather.

  • And that's a record low for this time.

  • You think you'll ever give her old job back his anchor?

  • Not in my lifetime.

  • Stand by.

  • Going to commercial.

  • Break in.

  • We're gonna take a look at your favorite holiday hot spots.

  • You're out.

  • Can somebody get me a fucking cappuccino before I puke?

  • Imagine a world where you can reverse the effects of age, stress and, son, a company that face on our way.

  • Yeah, yeah, yeah.

  • Oh, shit.

  • Yeah.

  • Wait.

  • No, no, wait.

  • Okay.

  • Mhm.

  • You have 10 seconds to turn around and return to the city.

  • You survive.

  • Ammunition has been authorized.

  • 10 nine eight.

  • Number six fine.

  • Four three Moves that to one.

  • Put the gun down on you.

  • Take it easy.

  • There's plenty of ways to get yourself killed here without getting yourself shot.

  • Jill Valentine, right.

  • Remember May I covered some of your cases before your suspension.

  • Terri Morales recruiting seven.

  • I've seen all your work.

  • A fan?

  • Not really.

  • You do the weather now, right?

  • This is Sergeant Payton.

  • Wells.

  • What's that you got there?

  • My m E.

  • So does the Raccoon City Police department have any comment on what those things are?

  • The Lord's judgment?

  • Behold, I will bring evil upon this people, for they have not hearkened unto my words nor my law, but have rejected awake ye the dwelling dust.

  • The dead shall walk amongst the living on.

  • Bring damnation unto them.

  • That's quite a speech.

  • That was great.

  • That's gonna make the final cut.

  • What was that?

  • It's nothing.

  • Sure I'm the Irish team.

  • No, he's Scottish.

  • Waas Um e count three of them.

  • They got us boxed and we're gonna dio You wanna pray for help?

  • Let's go.

  • Okay.

  • What happened then?

  • What the hell was that?

  • Over there.

  • There.

  • Cruz himself.

  • I think I stopped the bleeding face.

  • Hey, pay attention, soldier Base, this is Alfa.

  • Team to Base.

  • Come in base.

  • Stay focused, right?

  • Yes, sir.

  • I'm putting The basis is off pills, Jet.

  • Why don't respond, Carlos, Why Don't you fuck us, huh?

  • I know what they send us in here on first place.

  • We never stood a chance.

  • Where?

  • I'm not trying for this.

  • Listen to God coming for us, huh?

  • On what the fuck are we doing here?

  • Hello?

  • I, um I the only one who's noticing that we're in a graveyard.

  • People.

  • Okay, What's the plan?

  • Stay alive.

  • That's it.

  • That's it.

  • Behavior.

  • A lot of noise will just attract more.

  • I thought you said we couldn't make noise.

  • Boy.

  • Yeah, I feel like shit.

  • Hold on your E.

  • Yeah.

  • Yeah.

  • What are you staring at?

  • I'm not sure.

  • What made you wanna work for Umbrella?

  • Girl's gotta make a living.

  • Keep going.

  • But And don't take these.

  • They're not good for you.

  • Trust me.

  • You know a few things about pharmaceuticals climb on board.

  • Damn.

  • I thought I was the only guy still allowed.

  • Heard of good shots.

  • That's why I can't run Lord Jefferson way.

  • You can call me LJ on the counter.

  • The informal situation Terri Morales were coming seven.

  • I know you.

  • I know you.

  • You the weather woman.

  • You'll be on the weather morality photograph right now.

  • Give me something right with Terry, right?

  • Is it hard to get on TV?

  • You need a certain star quality.

  • Yeah, right back.

  • I was hated school, not me.

  • I was a ghetto superstar.

  • Drugs, guns, hose, Jazz choir.

  • How did this shit Renaissance style?

  • Is there any danger that you might shut the fuck up for a moment?

  • We're gonna have to split up to search this place.

  • Forget it.

  • Forget it.

  • I don't even have a gun.

  • I'm not going out there by myself.

  • I could go with you.

  • I've never shot a gun before.

  • There's nothing to it.

  • Point Paul.

  • Repeat, Try to hit him in the head.

  • Come on, girl points.

  • Paul.

  • Repeat.

  • It's poor Pete.

  • That's here.

already, the temperature has reached a massive 92 degrees as this unprecedented heat wave continues.

Subtitles and vocabulary

Click the word to look it up Click the word to find further inforamtion about it

B1 terri fuck gun base paul lord

Deleted Scenes | Resident Evil 2: Apocalypse

  • 1 0
    林宜悉 posted on 2020/10/08
Video vocabulary