B1 Intermediate US 226 Folder Collection
After playing the video, you can click or select the word to look it up in the dictionary.
Loading...
Report Subtitle Errors
Like this comment if you're leaning on your left hand.
[IAN] SHUT UP!
[ANTHONY AND IAN] So what do you wanna do?
Whoa, that's crazy.
Man, we've been spending way too much time together.
Like damn.
Like daaaaaaamn!
Daaaaaaaaaaaaaamn!
Ok. Stop copying me!
STOP COPYING ME!
Dude...
This is kind of freaking me out.
Ok, you stop talking and I'll say something.
Say something!
No, you don't talk, I will!
No! YOU!
YOU DON'T TALK!
GOD DAMN IT!
OK, seriously, what the f%#k?
I got it!
Say something completely random.
Ready?
One, two, three!
BANANARAMA!
WHAT THE F**K!?
WHY WOULD YOU THINK TO SAY THAT TOO?
IT'S NOT EVEN REAL WORD!
Ok! Let's just not talk!
Ok..... it's gotta be over now.
SH*T!
I know, let's just uh... text each other instead.
WHY THE HELL WOULD YOU SAY THAT AGAIN?
IT DOESN'T EVEN MAKE SENSE!
This has to stop now!
I'm serious! STOP!
STOP!!!
I'M TALKING SO FAST, SO YOU CAN'T POSSIBLY KEEP WITH WHAT I'M SAYING!
DAMN IT!!
AHHHHHHH!!!!
Woof woof!
EVEN ANIMAL NOISES?
GOD!!
Meow!
F**K!
That's IT!
I'm gonna knock you out so I don't want to hear your stupid voice saying everything I'm saying!
Eat this, b*tch!
Wait, I don't know how to punch!
[IAN] Whoa-OWWW!
[ANTHONY] It's finally over...
[ANOUS] Stop right there! Why did you murder him?
[ANTHONY] You got all wrong, man!
Something really weird happened, we started saying something in the same time and it was driving us crazy, but...
Now it's over...
IT'S FINALLY OVER!!
[ANOUS] Eh!
[ANOUS AND ANTHONY] Oh...
Lemme get it!
Ugh..
Sorry 'bout that!
Are you saying the same thing I said?
It's happening again...!
NOOOOOOOOOOOOO!
*Deep breath*
AHHHHHHHHHHHHH!
[MICHAEL] And so the talking curse continued for years on end.
So children, be wary...
...For whatever you speak at the same time with someone else, the curse might fall on you.
[ALEX] Hey, Michael. What are you doing?
[MICHAEL] Oh, just finishing up this narration about some phony talking curse.
[ALEX] Well, when you finish up wanna grab lunch?
[MICHAEL AND ALEX] Absolutely!
(Sarcastically) Haha, very funny.
No seriously, cut that out.
I need to finish this narration.
Stop that!
Fine! I guess we have to take care of this the old fashion way!
(Gun cocks)
Really?!
You're not gonna back down on this one?
Damn you, curse!
DAMN YOU!!!
*BAM*
[IAN] To see bloopers and... this?
Click the video right here!
[ANTHONY] Just, you need to bow, on your knees.
[ANTHONY AND IAN] Thanks for subscribing!
Aww, damn it!
    You must  Log in  to get the function.
Tip: Click on the article or the word in the subtitle to get translation quickly!

Loading…

STOP COPYING ME!

226 Folder Collection
eric published on May 4, 2020
More Recommended Videos
  1. 1. Search word

    Select word on the caption to look it up in the dictionary!

  2. 2. Repeat single sentence

    Repeat the same sentence to enhance listening ability

  3. 3. Shortcut

    Shortcut!

  4. 4. Close caption

    Close the English caption

  5. 5. Embed

    Embed the video to your blog

  6. 6. Unfold

    Hide right panel

  1. Listening Quiz

    Listening Quiz!

  1. Click to open your notebook

  1. UrbanDictionary 俚語字典整合查詢。一般字典查詢不到你滿意的解譯,不妨使用「俚語字典」,或許會讓你有滿意的答案喔