Placeholder Image

Subtitles section Play video

  • - I could use this as a helmet.

  • It's so padded.

  • Who needs bike helmets?

  • Just get a Bombshell bra.

  • (mid-tempo guitar music)

  • - [Voiceover] Oooh, Wonder Bra.

  • - Ooh, whoa (beep).

  • - It's like built-in chicken cutlets, kind of.

  • - Is that air or something?

  • - This is like NASA technology that we now

  • use to hold up people's tits.

  • - It's comfortable, it feels like a foam mattress.

  • - This one's fun to squish.

  • - I like this.

  • - It's doing the push-up bra thing,

  • where like any time I move it feels like

  • my whole chest is moving everywhere.

  • - There's a lot of stuff going on under here.

  • - Kinda just feels like a bra that actually fits.

  • - It's just like a little kind of boost from the bottom,

  • here, it's not like a crazy drastic change.

  • - Like, I expect a push-up bra to

  • turn me into Jessica Rabbit.

  • - Whoa, what the (beep)?

  • This weighs like six pounds.

  • - Oh! A what?

  • (laughing)

  • - Do real boobs feel like water?

  • Hmm...

  • - You know what this makes me think of

  • is the bras you can put like booze in.

  • That I would get, that sounds like is has a practical use.

  • - The first bra was like Tempurpedic,

  • this is like 1970s waterbed.

  • - This, I would be nervous about this, like leaking.

  • - Whoa! (laughs)

  • - I can definitely like see a difference.

  • - It's so awkward, cause the water is cold.

  • - This one is not doing the same

  • effect that I want it to do.

  • - There's just like, a glob of water, like sitting

  • in front of my boobs, and it's really strange.

  • - Because it's just adding water to your boobs,

  • instead of pushing everything up.

  • This isn't actually a push-up bra.

  • See, this is what I want.

  • - Does it feel like a boob?

  • No, no, you can tell there's like a plastic bag in there.

  • - They move naturally. (laughs)

  • - When I go like this, it's like,

  • like, I'm not grabbing any boob right now.

  • - I don't like it as much.

  • - If my boyfriend ever felt me up

  • while I was wearing this bra, he'd be like,

  • "what the fu, what the heck is going on under there?"

  • - [Voiceover] The Bombshell.

  • - Oh my God!

  • - This is all pad, holy crap.

  • - From here to here.

  • Just padding.

  • - Where does your boob go?

  • - Now, this is cute.

  • I'm gonna wear this for Halloween next year.

  • - How expensive is this thing?

  • Do I wanna know?

  • Ugh, yeah, 50 bucks wasted.

  • Daaaaaaamn!

  • - I'm holding them and they don't even feel like mine.

  • Whoo,I feel like I'm strapped into a bulletproof vest

  • right now, because that's how thick these things are.

  • - I feel like I'm lying.

  • - This looks nice though.

  • - I'm gonna have a boyfriend before

  • I finish laughing in this thing. (laughs)

  • - I feel like I'm about to spill out of it,

  • because there's no actual room for my boobs in this.

  • - I can't stop looking at myself in this bra, though.

  • So I imagine that's the problem, is like a dude

  • would just be looking at my chest.

  • - But it's not uncomfortable, these aren't

  • as uncomfortable as I thought they would be.

  • - If I wanted to hook up with someone I just met,

  • while wearing this bra, I would probably

  • be okay with doing most things,

  • except anything in this area.

  • - I would just be so nervous, and so self-conscious

  • that my actual boobs were gonna disappoint them.

  • - You know, nothing looks as sexy as just be naked.

  • And like I don't have to pay 50 dollars for that.

  • - If somebody gets to see your boobs,

  • they're gonna be excited,

  • so just take the bra off, live your best life,

  • they're not gonna be like,

  • "Whoa, that was a lot of padding."

  • - I would just want to like encourage people

  • to embrace their own bodies,

  • but at the same time, if you're really

  • insecure about something, go ahead and change it.

  • Like, whatever, you do you.

  • - If there was an earthquake and

  • you were wearing this, and you needed emergency water,

  • you just cut it right open.

  • Like if Tom Hanks was wearing this is Cast Away,

  • he would have been like,

  • "Ugh, good, I got at least a day."

- I could use this as a helmet.

Subtitles and vocabulary

Operation of videos Adjust the video here to display the subtitles

B1 bra boob wearing bombshell water push

3 Push-Up Bras That Will Make You Say "DAMN"

  • 13994 570
    蘇雯儀 posted on 2016/05/22
Video vocabulary